Veel gestelde vragen

Hoe word ik Member?
In alle ESSENZA HOME store en de Burmann Homestyling winkels kun je een Member Card aanvragen. Je vult aan de kassa een aanmeldingsformulier in en je ontvangt direct een Member Card. Zodra je een Member Card hebt, spaar je vanaf de eerste aankoop al punten.

Hoe werkt het spaarprogramma?
Bij iedere aankoop in de ESSENZA HOME store en Burmann winkels, met uitzondering van de webstore, ontvang je 5% van het netto aankoopbedrag aan ESSENZA HOME punten, waarbij 1 punt is gelijk aan €0,05. Bij elke euro ontvang je één punt* Deze punten worden automatisch toegeschreven aan je Member account.
Bij een saldo van 200 punten ontvang je van ons een newsletter om je punten te verzilveren voor korting op producten of om deze in te wisselen voor mooie cadeaus in de ESSENZA HOME store en de Burmann Homestyling winkels. Je kunt zelf de keuze maken of je met die actie meedoet of je punten tegoed laat staan.
*Bij een bedrag van €8,95 krijgt de klant 8 punten.

Hoe kan ik mijn puntensaldo bekijken?
Het puntensaldo is op te vragen aan de kassa in de ESSENZA HOME store en de Burmann winkels. Bij elke aankoop wordt het totale puntensaldo weergegeven op de aankoopbon. Je kunt ook een email sturen naar membercard@essenzahome.nl met vermelding van je kaartnummer (staat op de achterzijde) om je saldo op te vragen.

Waar kan ik mijn tegoed besteden?

Je kunt het tegoed in de ESSENZA HOME store en de Burmann winkels besteden op vertoon van jouw Member Card aan de kassa. Punten kunnen alleen worden ingewisseld met een actiemailing of coupon van ESSENZA HOME. Deze staat voor korting op producten en/of cadeaus. Per actie kunnen er maximaal 200 punten (dus 1 actiemailing per keer) worden ingewisseld van het Member Card saldo.

Wanneer ontvang ik een tegoed?
Wanneer je 200 punten hebt gespaard, ontvang je een ESSENZA HOME newsletter met een waardecheque om je puntensaldo te verzilveren voor korting op producten of cadeaus. Deze waardecheque is in de ESSENZA HOME store en in de Burmann Homestyling winkels te besteden. Je kunt zelf de keuze maken of je met die actie meedoet of je punten tegoed laat staan.

Is de Member Card ook in de webshop te gebruiken?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om de Member Card ook in onze webshop te gebruiken. Houd onze nieuwsbrief en website in de gaten voor updates.

Hoe lang is de Member Card geldig?
De card is voor onbepaalde tijd geldig. ESSENZA HOME behoudt zich het recht voor om het Member Card programma met inachtneming van een redelijke termijn, of indien aantoonbaar sprake is van een geldige reden ook zonder (opzeg)termijn, te beëindigen, te wijzigen of te veranderen.

Wat moet ik doen als mijn Member Card verloren, defect of gestolen is?
Indien je jouw Member Card verliest of als deze gestolen is, kan er een e-mail gestuurd worden naar membercard@essenzahome.nl. Vermeld in de e-mail het oude Member Card nummer of e-mailadres waarmee de card geregistreerd is. De oude gegevens worden op een nieuwe Member Card gezet en per post naar je toegestuurd.

Hoe kan ik mijn Member lidmaatschap beëindigen?
Wanneer je geen ESSENZA HOME punten meer wilt sparen, kun je dit aangeven door een e-mail te sturen naar membercard@essenzahome.nl. Jouw gespaarde punten zullen dan onherroepelijk worden verwijderd. Wanneer je jezelf later opnieuw aanmeldt om te sparen, begin je opnieuw met sparen. Beëindiging dien je per e-mail kenbaar te maken, vanaf het e-mailadres waaraan jouw Member Card is gekoppeld. Afmelden voor de ESSENZA HOME newsletter en actiemailings dien je zelf te doen via de afmeld button in de newsletter.

Kan het Member Card programma tussentijds wijzigen?
ESSENZA HOME behoudt zich het recht voor om het Member Card programma met inachtneming van een redelijke termijn, of indien aantoonbaar sprake is van een geldige reden ook zonder (opzeg)termijn, te beëindigen, te wijzigen of te veranderen. De belangen van de Members zullen naar redelijkheid worden gewaarborgd.  Wanneer er veranderingen plaatsnemen die voor Members van belang zijn, dan wordt je daarvan per e-mail op de hoogte gebracht.

Staat jouw vraag over de ESSENZA HOME Member Card er niet bij?
Mail dan naar membercard@essenzahome.nl